INSCRIPCIÓ ESPAI MIGDIA I ACOLLIDES

Dades de l'infant i mare/pare o tutor/a

Autoritzacions

L’Espai Migdia disposa d’un blog al web (ampapuigventos.cat), on es recullen fotografies i vídeos que s’han anant fent durant el curs. Cada mes, aquest bloc es va actualitzant per anar veient les diferents activitats que fan al migdia.
L’Espai Migdia durant els mesos de bon temps, realitzarem sortides a diferents llocs del poble.
Que pugui sortir sol/a la meva fill/a, en la franja de l’Espai Migdia durant la jornada intensiva: (a partir de la comunitat de grans)
Administrar paracetamol al meu fill/a, en cas de presentar febre superior a 38ºC de temperatura corporal mentre s’espera l’arribada d’algun familiar que el pugui portar a casa.
Aquesta autorització serveix per l’acollida de tarda, jornada intensiva i extraescolars.

Al·lèrgies o intoleràncies

Espai Migdia / Acollida

FIXE: Mínim s'ha de quedar 3 dies setmanalment. Si no ho sabeu encara quan començareu, marqueu l'opció esporàdic. Els dies esporàdics, enguany és pagarà a travès del banc per transferència (cal enviar per correu electrònic el comprovant del pagament, indicant el nom, cognoms i curs, per poder quedar-se a dinar)

Dades bancàries

Marqueu SI, en aquesta casella, si les dades bancàries són les mateixes del curs 2019 - 2020.
Click or drag a file to this area to upload.
Ens podeu fer arribar una captura de pantalla del vostre número de compte. Arxius vàlids: JPG, GIF, PNG, JPEG i PDF

Condicions particulars

Protecció de dades: De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de 13 de desembre de Protecció de dades de caràcter personal (LOPD), les dades subministrades per l’usuari quedaran incorporades en un fitxer automatitzat el qual serà processat exclusivament per la finalitat descrita. Aquests es recolliran a traves dels mecanismes corresponents, els quals solament contindran els camps imprescindibles per a poder prestar el servei requerit per l’usuari. Les dades de caràcter personal seran tractades amb el grau de protecció adequat, segons el Reial Decret 994/1999 de 11 de juny prenent‐se les mesures de seguretat necessàries per a evitar la seva alteració, pèrdua, tractament o accés no autoritzat per part de tercers que no puguin utilitzar per a finalitats distintes per a les quals han estat sol·licitades a l’Usuari.
Autoritza a l’AMPA de l’Escola Puigventós, com a gestor de l’Espai Migdia, a carregar els imports corresponents a la quota mensual de menjador al següent número de compte bancari proporcionat.

CONDICIONS PARTICULARS ESPAI MIGDIA


I - Es requeriment imprescindible ser soci de l'AMPA Escola Puigventós, per tal de fer ús dels diferents serveis que l'Associació ofereix, és a dir, Espai Migdia, Acollides i Extraescolars.

II - La quota de soci de l'AMPA Escola Puigventós és de 30€/anuals que es giraran mitjançant rebut domiciliat durant el mes d'Octubre de l'any corresponent.

III - Es pot fer ús dels serveis d'Acollida i Espai Migdia en dues modalitats: fixe o esporàdic.

IV - Els usuaris fixes accepten el gir domiciliat la primera setmana del mes en curs per l'import total del servei subscrit, exceptuant el mes de setembre on el rebut es girarà a mitjans de mes.

V - El règim d'usuari esporàdic es regirà pel sistema de tiquets els quals s’hauran d'adquirir prèviament en butlletes de 5 tiquets. Els tiquets seran efectius un cop l’usuari enviï el justificant de pagament on ha de constar nom, cognoms i curs de l’alumne. L'ús de qualsevol dels tiquets haurà de ser avisat a l'Espai Migdia abans de les 9.30h.

VI - L'ús de l'Espai Migdia per un període igual o superior a 3 dies setmanals, comporta automàticament la qualificació d'usuari fixe i es regirà per les diferents condicions particulars que aquest règim li comporta.

VII - El retorn de 2 rebuts mensuals consecutius implica la suspensió automàtica dels serveis cap als usuaris afectats fins abonar el deute amb l'Associació.

VIII - En cas de malaltia d'un usuari fixe, l’Associació retornarà l'import de 1,30€ per dia abonat no gaudit, sempre i quan s’avisi abans de les 09.30h

IX - En el supòsit de que l'Espai Migdia cesi la seva activitat de forma temporal o total, els usuaris fixes percebran un retorn del 40% del import proporcional corresponent al període que estigui abonat però que no n’hagi pogut gaudir.

CONDICIONS PARTICULARS COVID-19

Des de l’Espai Migdia volem informar a les famílies usuàries del servei quins són els supòsits i quin retorn econòmic es realitzaria en cas de confinament de grups o d’infants de forma individual com a conseqüència de les mesures sanitàries a arrel del COVID-19.

Supòsit 1. Confinament grupal

Es retornaria a les famílies que siguin usuàries fixes de l’Espai Migdia el 40% de l’import que hagin abonat per els dies d’absència de l’infant (que correspon a 2,5 € per dia). Aquestes famílies podrien venir a l’escola a recollir el dinar (supòsit que per la seva complexitat es tracta més endavant en un apartat específic).

Supòsit 2. Confinament individual d'un infant

Si hi hagués un infant que no assisteix a l’Espai Migdia per trobar-se a l’espera del resultat de la prova PCR, o per trobar-se en confinament per causes alienes a l’escola, es retornaria l'import de 1,30 € per dia contractat no gaudit. La situació respon al mateix criteri a quan els infants estan malalts i no van a l’escola.

Aclariment en relació a la recollida de menús per emportar en el cas d’usuaris en confinament tant grupal com individual derivat del COVID-19.

1. Els usuaris fixes de l’Espai Migdia podrien venir a recollir el dinar per a l’infant que es trobi en situació de confinament.

2. Aquest servei s’haurà de demanar com a molt tard fins a les 9:30 del matí del dia que comenci el confinament.

3. En cas de que es sol·liciti el servei, aquest es realitzarà TOTS els dies que duri el confinament, no es podrà demanar per dies alterns a escollir.

4. Les famílies hauran de recollir el menú a l’escola de les 11:30 a les 12h. L’entrega és farà per la porta de la cuina i s’hi accedirà per la porta de la Comunitat de Mitjans (la reixa de càrrega i descàrrega que queda a la dreta de la porta principal). Es podrà autoritzar la recollida del menú a un tercer.

5. Les famílies hauran de portar les seves pròpies carmanyoles (1r i 2on plat).

6. És mantindran les beques menjadors assignades als usuaris mitjançant aquest sistema de recollida.

7. A les famílies que sol·licitin aquest servei se’ls retornarà 1,20 € per dia abonat i no gaudit. Aquest import resulta de descomptar l’import que es considera de cost del dinar (1,30 €) del que es retornaria en cas de confinament de grup bombolla (2,50 €).

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca